Als het goed is heeft u/heb jij in de eerste week van februari een extra nieuwsbrief ontvangen van de kerkrentmeesters. Daarin geven zij aan dat zij, na de digitale dienst van aanstaande zondag 21 februari, een presentatie zullen geven over onze huisvesting in het gemeentehuis, waarin het voorgenomen besluit van de kerkenraad zal worden toegelicht.
Tijdens deze ‘bijeenkomst’ wordt ook verteld dat de inventaris die niet mee kan verhuizen verkocht mag worden. In eerste instantie willen we onze gemeenteleden de kans geven om de aangeboden spullen te kopen. Op deze pagina staat een inventarislijst met bijbehoredende foto’s. De nummers van de foto’s corresponderen met de nummers in de Excel-sheet waarin de prijzen vermeld staan. We proberen de lijst up-to-date te houden en te laten weten als een product verkocht is.
Bij interesse voor één of meerdere spullen, kunnen de kerkrentmeesters gemaild worden via onderstaande contactformulier. Wie het eerst mailt, die het eerst maalt. Dit formulier kan ook gebruikt worden als er vragen zijn.
Update: In februari hebben een tiental personen gereageerd op de verkopen. De lijst wordt bijgewerkt zodra een reservering is gemaakt met “verkocht” of “gereserveerd”. Het plan is om begin april u de mogelijkheid te geven spullen af te halen (of bezorgen) die verkocht zijn en niet in de kerkzaal nodig zijn. Pas eind juni kunnen alle overige verkochte spullen worden opgehaald (of bezorgd).
Als de presentatie met foto’s en/of de inventarislijst met bedragen hierboven niet (goed) laden, klik dan hieronder: